Cikkek : Összehasonlító Cikk 1. |
Összehasonlító Cikk 1.
Trunks, Speedtrapper, Rocky 2006.02.02. 17:08
Itt olvashatjátok az NFS Most Wanted Site legújabb cikkét. Képek nélkül.
Need for Speed Most Wanted Site: Összehasonlító Cikk; 1. fejezet: Mitsubitshi Lancer Evolution VIII és Ford Mustang GT©
Ford Mustang GT by Rocky
A Ford Mustang GT nekem valamiért mindig egy nagy, tohonya, irányíthatatlan autónak tűnt, sose próbáltam, mert sajnáltam kidobni érte a pénzt. Rámbízták a tesztelését és bátran kijelenthetem, hogy tesztelése közben igen nagyot csalódtam benne: pozitívan. Rájöttem ez alatt az idő alatt, hogy miért is nyerte el oly sok ember kegyét ez a gépszörnyeteg. Külsejéről órákig ellehetne beszélgetni, de elég, ha azt mondom, hogy szinte majdnem tökéletes. Ránéz az ember és azt mondja, igen ez-ezaz ami kell nekem. Durva ragadozó, egy kegyetlen szörnyeteg, aki elől menekülnek, az autók inkább félrehúzódnak, nehogy utolérje őket, és roncsot csináljon belőlük. A hátulja nekem személy szerint nem tetszik annyira, de összességében, ha nagyban gondolkodok, akkor ottvan magas helyen azon a listán, ami akkor lépne érvénybe, ha lenne 10-20 millióm. Most beszéljünk arról, hogy hogyan is megy. Ugye ez az a pont, amiért féltem tőle. Itt jöttek az én csalódásaim (pozitív). Mikor nyom neki az ember egy padlógázt, rendesen maga alá tűri az aszfaltot szép kis gumicsíkot és füstfelhőt hagyva maga után. A hangja az valami olyan amit nem nagyon lehet szavakkal leírni. Külseje után ez teszi feltűnővé és nagyon szerethetővé, már az első pillanatokban is. A motor ezt a nagy testet elég könnyedén megmozdítja, és csak úgy pörög-pörög felfelé folyamatosan. Nem kell 5-6 sec. és szerintem már százon van. A futóművek egész kellemesnek hatnak át, így monitoron keresztül, habár kicsit mintha merev lenne, mert kisebb bukkanókon kicsikét elemelkedik a talajtól, de ez nem zavar senkit, főleg a játékban szinte észrevehetetlen. Kanyarodása csodálatos. El se tudom hinni, hogy egy ekkora kocsit így lehessen irányítani. Tapad, szépen fekszik az úton. Arra megy amerre én akarom. A nagyon éles kanyarokban, amit már csak kézifék segítségével lehet bevenni, "150km/h - ás sebesség mellett" se kellett benne csalódnom. Arra számítottam, hogy fogja magát, és finoman nekicsúszik a szalagkorlátnak. Bizony-bizony nem ez történt. Szépen csúszott egy kicsit aztán észhez tért és elkezdett kaparni a hátsókerék. Észrevette, hogy nem lesz jó neki, ha ütközik egy kellemeset és azon nyomban már kint is voltam a kanyarból, egy karcolás nélkül száguldoztam tovább. Összességében nem nagyon van olyan autó, ami felvehetné vele a harcot, akár teljesítményben, akár szépségben, ugyanis nem a legdrágább luxusautók, közé tartozik, bár nekem a teszt után a "kis" drágaságom lett J.
Tuningolt változata ugyanilyen , annyi különbséggel hogy gyorsabb. A külső átalakítva még jobban odazúzza, összetöri a monitort. (remélem kép is lesz a cikk mellett) Rárakja az ember a 4-es testet, azt a sűrű küllős O.Z. felnit, egy tömör spoilert és büszke magára, büszke a kocsijára. Szerintem nincs olyan aki azt mondaná, hogy csúnya, vagy hogy nemkellene neki egy ilyen sohase. Az ember megpillantja és azonnal megindul a nyálelválasztódás, megremeg, és nehézkesen tudja csak venni a levegőt. Még a végére annyit, hogy aki játszik a játékkal az ne sajnálja érte a pénzt, megéri. Igaz a játék elején nincs olyan sok pénz, de lesz, nem kell félni, meg kell venni ha másért nem is, de a Mustang legenda kedvéért kötelező.
Mitsubitshi Lancer Evolution VIII by Speedtrapper, Yo
Mitsubitshi Lancer Evolution VIII. Aki az autók világában él, vagy játszott már a Need for Speed Underground 2-vel vagy a Need for Speed Most Wanted-del biztosan tudja miről van szó. Ez az autó egyszerre dinamikus, gyors és szép a maga formájában. Először nézzük a gyári verziót. Hihetetlen. 280 km/h-ás (!) végsebessége és iszonyatosan jó gyorsulása van. Már most az elején tisztázzuk: ha van rá keret , álljon a garázsodban! Egyetlen hibája, hogy amikor időlassítást nyomok és megpróbálok egy laza ujjmozdulattal elfordulni jobbra vagy balra, olyan szinten elkanyarodik, hogy az útra visszahozni, csak valami csoda tudja. Egyébként fekszik rendesen, mint a Mustang GT. Az alap verzióját tehát leírtam, az „időlassításos kanyarodás”-on kívül teljesen tökéletes és tényleg ver, szinte mindent.
Térjünk át a tuningolt verziónkra. Miután a műhelybe értünk, gondolom, mint mindenki más is, a karosszéria formázására tér rá. Az alapon kívül 4 db Body Kit-et raktak a kocsihoz. Ez nem kevés a Most Wanted-ben. Ebből szép: az alap verziós csomag, az 1-es számú és a 4-es. Hangsúlyozom: szerintem. Felszereljük édes szekerünket minden jóval. Az alap szín igazán megmutatja szépségeit de egy piros vagy egy szép homokszürke szín sem mutat rosszul. Majd ha kijátszott játékunk van, vagy már legyőztük a 2-3. Blacklist tagot, beleteszünk a kocsinkba az összes „Ultimate” cuccost. Ezután már még szebben muzsikál a motorháztető alatt lévő vadállat. Kimegyünk az utcára, elhúz előttünk egy két pizzás, miközben az autónk farát vesszük szemügyre az új szemszögből. Majd az aszfaltnak és a világnak is középső ujjunkat mutatva indulunk a 300 felé. Az "időlassításos kanyarodás" még mindig flörtelmes. A turbó fütyül, mi meg száguldunk. Ja és mégegy probléma: nehéz az orra. Ugrattam, nem egy helyen, de az orra mindig előbb ért le mint a segge és ez sem a féynezésnek sem a sebességnek nem tesz jót. Első orr le, hátulja a landolás után fel, aztán egy szörnyű nyekkenés és most örülünk, hogy nincs törés! :) Újdonsült autónkkal, mindenkit otthagyunk! Nem veheti fel vele senki a versenyt. Problémák persze vele is lehetnek, nekem a személyes kedvencemmé vált, de ahány ember annyi ízlés és minden más... Elmondok valamit: ezzel az autóval 4-5 Blacklist tagot gyűrtünk le semmi idő alatt. Persze utána már jön a DB9 és a többi szép autócsoda. Ekkor eladtuk, mert szép pénzt ér. A vételára viszont csekély volt valaha, régen. Tipp: feketében, egy törzsi matricával úgy, hogy a matrica külső csíkja fehér és belül fekete, odab*sz mint állat!
Végszó:
A gyári EVO VIII- as autónak Speedtrapper mulasztásának köszönhetően nincs még képe. A cikk írói közül 2-en Mustangot, én MostWanted, egyedül EVO VIII-at választanék. Köszönjük, hogy elolvastad a Need for Speed Most Wanted Site Összehasonlító Cikkének I. fejezetét. Képek még nincsenek, de nemsoká lesznek.
Rocky, Sppedtrapper, Yo
|